3 Customer Service Advisor FT NL/FR –

Functie:  Contact Center
Regio:  Vlaams Brabant
Datum:  06.12.2018
Solliciteren

Organisatie

IPG is hét grootste contactcenter in België, met meer dan 25 jaar ervaring in het behandelen van klantencontacten in verschillende talen, 24 uur op 24, 7 dagen op 7.

Een goede klantendienst en sales organisatie, bemand door flexibel personeel dat gekwalificeerd is om het beeld van een merk, dienst of product in de juiste richting te sturen en te bevestigen, is meer dan ooit een must. Dankzij onze vestigingen in België, Nederland, Frankrijk en Marokko, kan IPG deze expertise aan zijn klanten bieden, zowel op de locale als internationale markt.

Kiezen voor een carrière bij IPG betekent kiezen voor een boeiende, dynamische en veelzijdige job die elke dag nieuwe uitdagingen en kansen biedt. Je komt terecht in de fascinerende wereld van multimedia, klantendienst, telco, ICT en contactcenters; waar klant koning is en teamwork de bedrijfsfilosofie.

IPG voert een gelijkekansenbeleid. We garanderen een objectieve selectieprocedure en werven onze medewerkers (M/V) op basis van competenties en vaardigheden aan. De groep stimuleert interne mobiliteit en biedt reële doorgroeikansen in meerdere professionele domeinen.

Functie

Als Customer Service Advisor behandel je op professionele wijze een brede waaier aan vragen en problemen met betrekking tot de diensten en producten van de klant. Je fungeert in een adviserende rol en biedt effectieve en efficiente oplossingen aan:

  • Je staat in contact met de klanten en geeft hen advies op maat.
  • Je biedt de juiste antwoorden en/of een correcte diagnose bij het oplossen van problemen en vragen met betrekking tot de diverse producten en diensten.
  • Je streeft voortdurend naar een kwalitatief dossierbeheer met het oog op snelheid, nauwkeurigheid en efficientie.
  • Je neemt initiatief bij het voorstellen van mogelijke verbeteringen van onze klantenprocessen met als doel een maximale klantentevredenheid na te streven.
  • Je verzekert het administratieve beheer, de verwerking én de opvolging van de binnenkomende oproepen

Functie eisen

  • Je kan actief luisteren, bent klantgericht ingesteld en beschikt over een sterke mondelinge communicatie in het Nederlands en in het Frans.
  • Je bent stressbestendig en beschikt over een goede teamspirit.
  • Je leert snel bij, je kan proceduregericht werken en multitasking schrikt je niet af.
  • Je bent administratief sterk en spellingsfouten krijgen bij jou geen kans.
  • Je werkt vlot met de pc.

Aanbod

  • Openingsuren: maandag tot zondag 7u-23u
  • Duurtijd: interim contract optie vast, voltijds 38u per week
  • Verloning: PC 200 CAT B met extralegale voordelen bij vast contract
  • Opleiding: opleiding voorzien door IPG ( Call Handling, individuele coaching,…)
  • Plaats van tewerkstelling: IPG Leuven
  • Wij geven voorrang aan interne mobiliteit tot 28/12/2018

Inlichtingen

The IPG Recruitment Team : recruitment@ipggroup.eu

Solliciteren
SHARE THIS

Ontmoet ons

Werk bij IPG en ...
  • Word de beste in je sector
  • Laat al je talenten openbloeien
  • Krijg waardering voor je werk
  • Kies voor diversiteit
  • Ga voor evenwicht
  • Word beloond