Diensten

Veelzijdig contact center, dialoog via alle communicatiekanalen

IPG België is een veelzijdig contactcenter De combinatie van de juiste mensen, technologieën en faciliteiten zorgt ervoor dat elke oplossing uniek en succesvol kan zijn.

Bovendien voeren onze multi-skilled advisors de dialoog met uw klanten via alle communicatiekanalen: chat, e-mail, sociale media, telefoon, sms en self-service.

Onze samenwerking is steeds op maat van uw project. Wij ontwikkelen unieke oplossingen voor unieke klanten.







 

IPG is uw Belgische partner gespecialiseerd in:

SHARE THIS
IPG België

IPG is het grootste call center van België. Reeds 20 jaar staat IPG borg voor een professionele behandeling van al uw contacten met klanten. Meer dan een call center, is IPG een expert in klantinteractiemanagement.

IPG België biedt u oplossingen op maat voor uw klantendienst. Onze knowhow gaat verder dan deze van klassieke call centers. Ook de opvolging van online communicatie en sociale media behoort tot onze knowhow.

IPG België wordt graag ook uw call center partner in België. Een optimale klantenervaring, daar gaan wij samen met u voor. 7 dagen op 7, dag en nacht, staan onze call centers in België – in Brussel, Gent, Leuven en Hasselt – voor uw klanten paraat.