Klantendienst

IPG verzorgt voor u alle contacten rond de aankoop van uw producten of het afsluiten van een contract rond een bepaalde dienst. Onze adviseurs staan uw klanten te woord, en zorgen ervoor dat de nodige wijzigingen binnen het respectievelijke klantendossier worden doorgevoerd zodat uw database te allen tijde up-to-date is.

Bestellingen opnemen en opvolgen

Wij zorgen ervoor dat uw bestaande en nieuwe klanten uw producten zonder problemen telefonisch, via uw website, via mail, … kunnen bestellen. Bovendien volgen we de bestelling nauwgezet op.

Dienst na verkoop: helpdesk

U wilt uw dienst na verkoop optimaal organiseren? Wij beschikken over de nodige ervaring en kennis om uw (onder andere) technische oproepen te beheren. Onze adviseurs behandelen inkomende oproepen, helpen de klanten telefonisch verder, sturen hen indien nodig door naar een winkelpunt of regelen een afspraak met een technieker thuis.

Technische ondersteuning: dispatching

U wilt uw klanten permanent uit de nood helpen wanneer het product dat u aan hen verkocht hebt het laat afweten? Wij zorgen ervoor dat uw klanten verder geholpen worden. Onze adviseurs bellen een cascade van techniekers op en zorgen dat één van hen ter plaatse gaat om het probleem nader te bekijken en op te lossen.

Incassodiensten

Uw klanten betalen niet tijdig of zelfs helemaal niet? Dan kunnen wij hen uit naam van IPG opbellen om hen aan te manen de openstaande facturen (en eventuele interesten) alsnog te betalen. Wij zijn ingeschreven om dergelijke incassodiensten uit te voeren.

SHARE THIS