Traffic Officer NL/FR (Ref. 4388) – IPG Hasselt

Function:   Contact Center
Region:  
Post date:   13.07.2020
Apply

Organization

IPG is een Europese groep van contactcenters die een expert is in klantinteractiemanagement via de verschillende bestaande communicatiekanalen.

Wij willen voortdurend de dialoog tussen onze klanten en hun klantenrelaties vereenvoudigen en vernieuwen. We streven ernaar de beste te zijn binnen onze sector en de verwachtingen van onze klanten te overtreffen.

Kiezen voor een loopbaan bij IPG is dan ook kiezen voor een boeiende, dynamische en veelzijdige job. Je komt terecht bij een Top Employer, in de fascinerende wereld van contactcenters, waar we resoluut een client for life principe nastreven en een gelijkenkansenbeleid voeren. Onze bedrijfswaarden (respect for our people, excellence in everything we undertake, responsible behavior en customer first) nemen dan ook een centrale plaats in bij ons strategisch en operationeel beleid.

Function

De Traffic Officer is verantwoordelijk voor het managen van de gepubliceerde roosters. Hij /zij bewaakt en beheert deze op een efficiënte en effectieve wijze, alsook het telefonie platform/ dialer, en de beschikbare resources “People” in functie van de te garanderen volumes, occupancy rate, de shrinkages parameters en de operationele doelstellingen (Service Levels, Contract Ratio,…).

De Traffic Officer is het eerste aanspreekpunt voor de interne organisatie, zijnde: Planners, Sr. Delivery managers, Team managers, Team coaches en Advisors.

Taken

  1. Vanaf het ogenblik dat een planning door de Planner werd afgerond, wordt deze overgedragen naar de Traffic Officer.
  2. De Traffic officer is verantwoordelijk voor het publiceren, beheren, het onderhoud, de opvolging en de optimalisatie van de gepubliceerde roosters (week N, N+1, N+2 & N+3). Stemt waar nodig nog af met de Sr. Delivery Manager en Team managers.
  3. Kent verlof, verlet (Afwezigheid,…) of andere events (Briefing, Meeting, training,…) toe, op vraag van Sr. Delivery Manager, Team Managers en Advisors waarbij steeds een goede balans wordt gezocht tussen “SLA’S” en een “people mindset” . Hierin dient hij/zij ad hoc de impact (de dag en de komende dagen/weken) te kunnen inschatten van zijn/haar beslissingen en waarbij deze zijn/haar advies kenbaar maakt aan de Sr. Delivery Manager en Team managers.
  4. Beheert de dialer instellingen (algoritmes,…) en neemt, in samenspraak met de Sr. Delivery Manager en Team Managers actie om bij te sturen in functie van de te garanderen volumes, occupancy rate, de shrinkages parameters en de Sla’s (Service Levels, Contract Ratio,…).
  5. Beheert de users van werkgroepen (Interaction Administrator), zowel toevoegen als verwijderen. Op vraag van Sr. Delivery Manager en Team managers (ten gevolge van volbrachte trainingen, IM, …)
  6. Beheer van de de users groups op gebied van beschikbare sloten en neemt actie in functie van de volumes, Sla’s en aanwezige agenten.

Requirements

  • Bachelor denk -en werkniveau of gelijkwaardig door ervaring
  • Je hebt een gevorderde kennis van MS Excel
  • Je hebt een analytisch denkvermogen
  • Je denkt in oplossingen en durft verbonden aan je analyses initiatieven nemen
  • Stressbestendigheid
  • Je bent sterk in communicatie in het Nederlands en het Frans en slaagt erin je beslissingen op een goede wijze toe te lichten aan de stakeholders binnen je werkomgeving.
  • Punctueel en Nauwkeurig
  • Kennis van WFM en/of planning tools en programma’s is een pluspunt.
  • Je bent Klantgericht, met extra aandacht voor het behalen van vooropgestelde objectieven
  • flexibiliteit: Je garandeert je aanwezigheid op locatie van de Contact Center unit waarvoor je wordt ingezet en steunt waar nodig de andere Traffic Officers. Je werkt in een flexibel uurrooster en kan ingepland worden: van maandag tot vrijdag van 08h00 tot en met 20h00., op zaterdag van 09h00 tot en met 16h00


Offer

  • Je komt in een rol terecht waarin je jouw analytische kwaliteiten verder kan ontwikkelen.
  • Je hebt de kans om met verschillende departementen samen te werken en speelt een belangrijke rol in de dagdagelijkse werking van een contact center eenheid.
  • Standplaats : Hasselt met de nodige flexibiliteit om zich te bewegen naar vestiging Leuven alsook andere vestigingen van IPG
  • Verloning: competitief salaris + tal van extra legale voordelen zoals groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques en dertiende maand.
  • We geven voorrang aan interne mobiliteit tem 23/02/2020

Information

The IPG Recruitment Team: Recruitment@ipggroup.eu

Application

The IPG Recruitment Team: Recruitment@ipggroup.eu

Apply

Meet our people

Join IPG and...
  • Become best in class
  • Unleash your potential
  • Know your work matters
  • Embrace diversity
  • Choose flexibility
  • Get rewarded