1 Customer Service Advisor (Night – Banking & Insurance) – Leuven

Functie:  Contact Center
Regio:  Vlaams Brabant
Datum:  10.07.2019
Solliciteren

Organisatie

IPG is the largest contact center in Belgium, with more than 25 years of experience in the treatment of client contacts in different languages, 24/7. A good customer service and sales organisation, composed of flexibel employees who are qualified to redirect and confirm the image of a brand, product of service, is now more than ever a must. Thanks to our sites in Belgium, the Netherlands, France and Marocco, IPG is able to garuantee this expertice to his customers, on the local market as well as the international one. Choosing a career with IPG means choosing for an interesting, dynamic and varied job which offers new chances and challenges every day. You will be part of the fascinating world of multimedia, customer service, telco, ICT and contact centers, where customer is king and teamwork is the company philosophy. IPG is an equal opportunity company. We guarantee an objective selection procedure and recruit our employees (M/F) based on competences and skills. The group stimulates internal mobility and offers real growth opportunities in several professional domaines.

Functie

Voor een belangrijke onderneming in het Bank – en vezekeringwezen zijn we op zoek naar personen die ’s nachts en in de weekends Top Segment Clients van de Bank een 100% service gevoel willen doorgeven.

Taken:

  • Via een informatie desk beantwoordt je vragen van de klanten uit het top segment. Deze vragen zijn algemeen, maar tevens over de werking van internetbanking, problemen met bvb. bankkaart,Transfer naar andere diensten (bvb. Card Stop), enz.
  • Je biedt een antwoord en oplossingen door behulp van een professionele FAQ (veelgestelde vragenlijst)
  • Je logt correct en accuraat de data van de gesprekken in de systemen daartoe aangeduid
  • Je verwoordt duidelijk de opvolgingsnood naar andere personen in de back office of binnen de organisatie van de onderneming
  • Je escaleert indien nodig naar de juiste personen binnen de organisatie met een duidelijke en correcte uitleg

Functie eisen

  • Bachelor: denk –en werk instelling of gelijkgesteld door ervaring
  • Integriteit in alle opzichten (Discretie is genoodzaakt in het behandelen van opgenomeninformatie)
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden – zowel geschreven als mondeling Perfect tweetalig Nederlands en Frans – C-Level (goede kennis van het Engels is een plus).
  • Hulpvaardige personen die oprecht zin hebben om een klant dat extra service gevoel te geven
  • Administratieve vaardigheden; het correct loggen van de oproepen en informatie in de daartoe voorziene systemen
  • Accuraatheid in werkzaamheden
  • Maturiteit en verantwoordelijkheidsgevoel in de omgang met klanten, stressbestendigheid.

Aanbod

  • Een leerrijke en dynamische omgeving – een hoogtechnologische werkomgeving
  • Nachtwerk in teamverband
  • Opleiding is voorzien door IPG
  • Toegang tot de IPG Academy voor bvb. taalcursussen.
  • Interim opstart: optie vast
  • Loon volgens PC 200 CAT B, aangevuld met premies – vanaf IPG contract heb je tevens recht op extra legale voordelen
  • Uurrooster: Shifts 38-uren week.
  • Uurrooster wordt 3 weken op voorhand bekend gemaakt.
  • NACHT Uren: 22u – 7u
  • Standplaats: Arnould Nobelstraat 32, 3000 Leuven (400 meter van het station).
  • Wij geven voorrang aan interne mobiliteit tot 20/07/2019

Inlichtingen

The IPG Recruitment Team

Solliciteren

Ontmoet ons

Werk bij IPG en ...
  • Word de beste in je sector
  • Laat al je talenten openbloeien
  • Krijg waardering voor je werk
  • Kies voor diversiteit
  • Ga voor evenwicht
  • Word beloond