Contact Center Advisor Billing (Ref.4631) – Leuven

Functie:  Contact Center
Regio:  Vlaams Brabant
Datum:  06.07.2020
Solliciteren

Organisatie

IPG is een Europese groep van contactcenters die een expert is in klantinteractiemanagement via de verschillende bestaande communicatiekanalen.

Wij willen voortdurend de dialoog tussen onze klanten en hun klantenrelaties vereenvoudigen en vernieuwen. We streven ernaar de beste te zijn binnen onze sector en de verwachtingen van onze klanten te overtreffen.

Kiezen voor een loopbaan bij IPG is dan ook kiezen voor een boeiende, dynamische en veelzijdige job. Je komt terecht bij een Top Employer, in de fascinerende wereld van contactcenters, waar we resoluut een client for life principe nastreven en een gelijkenkansenbeleid voeren. Onze bedrijfswaarden (respect for our people, excellence in everything we undertake, responsible behavior en customer first) nemen dan ook een centrale plaats in bij ons strategisch en operationeel beleid.

Functie

In de rol van Contact Center Advisor behandel je op professionele wijze een brede waaier aan vragen en verzoeken met betrekking tot de diensten en het facturatieproces van onze Klant. Je fungeert in een ondersteunende rol en biedt effectieve en efficiënte oplossingen aan. Je behandelt alle verzoeken met behulp van een knowledge base en opleiding. Indien nodig bij meer ingewikkelde verzoeken waarvoor jezelf geen oplossing kan aanbieden, contacteer je relevante stakeholders binnen de organisatie van onze Klant. Op deze manier garandeer je dat de Klant zijn verzoek onmiddellijk en correct wordt behandeld. Je staat in contact met de klanten en geeft hen ondersteuning op maat. Je biedt de juiste antwoorden en/of een correcte diagnose bij het oplossen van problemen, het behandelen van klachten en bij vragen met betrekking tot de diverse producten, diensten en het Billing proces. Je verzamelt data van de klant en update het dossier indien nodig. Je streeft dan ook voortdurend naar een kwalitatief dossierbeheer met het oog op snelheid, nauwkeurigheid en efficiëntie. Je reikt voorstellen aan van mogelijke verbeteringen van onze klantenprocessen met als doel een maximale klantentevredenheid na te streven. Je verzekert het administratieve beheer, de verwerking én de opvolging van de binnenkomende oproepen. Elk contact beschouw je als een opportuniteit en je durft ook de Klant overtuigen van de toegevoegde waarde van alle bestaande producten en diensten van onze Klant. Ingewikkelde verzoeken draag je over aan de interne administratieve dienst.

Functie-eisen

Je beschikt over een sterk assimilatievermogen Je bent analytisch ingesteld en hebt de benodigde maturiteit om je te verdiepen in een dossier Je kan actief luisteren, bent klantgericht ingesteld en beschikt over een sterke mondelinge communicatie in het Nederlands, het Frans en het Engels. Je werkt vlot met een PC Je bent stressbestendig en beschikt over een goede teamspirit. Je leert snel bij, je kan proceduregericht werken en multitasking schrikt je niet af. Je bent administratief sterk en spellingsfouten krijgen bij jou geen kans. Je reikt voorstellen aan naar de klant in functie van een betere of volledige dienstverlening Ervaring in de rol van Contact Center Advisor is een pluspunt.

Aanbod

Een groot, maar hecht team dat collegialiteit erg belangrijk vindt Je krijgt een doorgedreven basistraining over de, diensten, processen en gesprekstechnieken. Elke dag kan je leren en beter worden in je rol dankzij continue coaching, feedback en trainingen. Je start met een interim contract waarna je kan overstappen naar een IPG contract bij goed presteren. Je krijgt een marktconform loon, dat na de eerste 6 maanden wordt aangevuld met extra legale voordelen zoals o.a. maaltijdcheques. Je kan binnen IPG ook doorgroeien naar andere functies en/of projecten § Openingsuren: Maandag tot en met vrijdag tussen 8u en 18u – shiftsysteem § Indien nodig ben je bereid af en toe een zaterdag te werken. Uurroosters worden minimaal 3 weken op voorhand gecommuniceerd Verloning: volgens barema PC 200 CAT B, we voorzien ook een transportvergoeding. Tevens is homeworking op termijn bespreekbaar. Opleiding: betaalde opleiding voorzien door IPG Plaats van tewerkstelling: Arnould Nobelstraat 32, 3000 Leuven (op 400 meter van het centraal station van Leuven). Opgelet, mogelijk breng je de opleidingsperiode door in de burelen van onze Klant.

Inlichtingen

recruitment@ipggroup.eu

Solliciteren

Ontmoet ons

Werk bij IPG en ...
  • Word de beste in je sector
  • Laat al je talenten openbloeien
  • Krijg waardering voor je werk
  • Kies voor diversiteit
  • Ga voor evenwicht
  • Word beloond