Internal Mobility – Customer Service Advisor – Contact Expert – Belgische bank – NL (Ref. 4775) – Brussel

Functie:  Contact Center
Regio:  Managed Insourcing Solutions (Andere)
Datum:  19.11.2020
Solliciteren

Organisatie

IPG is een Europese groep van contactcenters die een expert is in klantinteractiemanagement via de verschillende bestaande communicatiekanalen.

Wij willen voortdurend de dialoog tussen onze klanten en hun klantenrelaties vereenvoudigen en vernieuwen. We streven ernaar de beste te zijn binnen onze sector en de verwachtingen van onze klanten te overtreffen.

Kiezen voor een loopbaan bij IPG is dan ook kiezen voor een boeiende, dynamische en veelzijdige job. Je komt terecht bij een Top Employer, in de fascinerende wereld van contactcenters, waar we resoluut een client for life principe nastreven en een gelijkenkansenbeleid voeren. Onze bedrijfswaarden (respect for our people, excellence in everything we undertake, responsible behavior en customer first) nemen dan ook een centrale plaats in bij ons strategisch en operationeel beleid.

Functie

Als Customer Service Advisor behandel je op professionele wijze een brede waaier aan vragen en problemen met betrekking tot de diensten en producten van de klant.

  • Je fungeert in een adviserende rol en biedt effectieve en efficiente oplossingen aan. Je staat in contact met de klanten en geeft hen advies op maat.
  • Je biedt de juiste antwoorden en/of een correcte diagnose bij het oplossen van problemen en vragen met betrekking tot de diverse producten en diensten.
  • Je streeft voortdurend naar een kwalitatief dossierbeheer met het oog op snelheid, nauwkeurigheid en efficientie.
  • Je neemt initiatief bij het voorstellen van mogelijke verbeteringen van onze klantenprocessen met als doel een maximale klantentevredenheid na te streven.
  • Je verzekert het administratieve beheer, de verwerking én de opvolging van de binnenkomende oproepen

Functie-eisen

  • Je kan actief luisteren, bent klantgericht ingesteld en beschikt over een sterke mondelinge communicatie in het Nederlands
  • Je bent stressbestendig en beschikt over een goede teamspirit.
  • Je leert snel bij, je kan proceduregericht werken en multitasking schrikt je niet af.
  • Je bent administratief sterk en spellingsfouten krijgen bij jou geen kans.
  • Je werkt vlot met de pc.
  • Je bent in het bezit van een certificaat Wet Willems en Wet Cauwenbergs of bent bereid deze te behalen.

Aanbod

Kiezen voor IPG betekent kiezen voor een boeiend en dynamisch bedrijf waar een persoonlijke benadering centraal staat en je aan het stuur zit van je eigen carrière. Bij IPG geloven we sterk in de kracht van interne mobiliteit waardoor verschillende doorgroeimogelijkheden naar andere functies en/of projecten mogelijk zijn.

We bieden:

  • een opstart via interim overeenkomst en na een positieve evaluatie maak je kans op een IPG contract
  • een fulltime contract van 38u/week
  • een grondige basistraining die je alles bijleert over de producten, systemen, diensten en gesprekstechnieken de nodige ondersteuning die je nodig hebt om jouw job als een echte expert te kunnen uitvoeren: individuele-en groep coaching, training, feedback,…
  • een marktconform loon (volgens het paritair comité 200, categorie B), met aanvulling van extra legale voordelen zoals o.a. maaltijdcheques vanaf de eerste dag van de 7de kalendermaand
  • de nodige aandacht voor work life balance door 3 weken op voorhand jouw persoonlijk uurrooster te communiceren
  • Een collegiale sfeer waar er naast het werk ook plaats is voor fun!
  • Openingsuren project : Ma – Do: 9u30 – 18u30 / Vr: 10u – 18u
  • Plaats van tewerkstelling :
  • Deze vacature staat open in het kader van interne mobiliteit. Interne kandidaturen kunnen ingediend worden tem 31/10/2020.

Inlichtingen

The IPG Recruitment Team : recruitment@ipggroup.eu

Solliciteren

Ontmoet ons

Werk bij IPG en ...
  • Word de beste in je sector
  • Laat al je talenten openbloeien
  • Krijg waardering voor je werk
  • Kies voor diversiteit
  • Ga voor evenwicht
  • Word beloond