Senior Advisor Algemeen NL – Antwerpen

Functie:  Contact Center
Regio:  Limburg
Datum:  13.08.2019
Solliciteren

Organisatie

IPG is hét grootste contactcenter in België, met meer dan 25 jaar ervaring in het behandelen van klantencontacten in verschillende talen, 24 uur op 24, 7 dagen op 7.

Een goede klantendienst en sales organisatie, bemand door flexibel personeel dat gekwalificeerd is om het beeld van een merk, dienst of product in de juiste richting te sturen en te bevestigen, is meer dan ooit een must. Dankzij onze vestigingen in België, Nederland, Frankrijk en Marokko, kan IPG deze expertise aan zijn klanten bieden, zowel op de locale als internationale markt.

Kiezen voor een carrière bij IPG betekent kiezen voor een boeiende, dynamische en veelzijdige job die elke dag nieuwe uitdagingen en kansen biedt. Je komt terecht in de fascinerende wereld van multimedia, klantendienst, telco, ICT en contactcenters; waar klant koning is en teamwork de bedrijfsfilosofie.

IPG voert een gelijkekansenbeleid. We garanderen een objectieve selectieprocedure en werven onze medewerkers (M/V) op basis van competenties en vaardigheden aan. De groep stimuleert interne mobiliteit en biedt reële doorgroeikansen in meerdere professionele domeinen.

Functie

De senior advisor fungeert in de eerste plaats als customer service advisor, helpdesk advisor of sales advisor.

Daarbovenop ben je als senior advisor ook verantwoordelijk voor specifieke opdrachten:

Deze opdrachten kunnen variëren van floorwalking, verwelkomen en begeleiden van nieuwe medewerkers, het geven van briefings tot administratie en quality monitoring. Als senior advisor ondersteun je de team coach, rapporteert aan hem/haar en fungeert als zijn/haar back-up indien nodig.


Functie eisen

  • Diploma secundair onderwijs of gelijkwaardig door ervaring.
  • Minimum 6 maanden ervaring binnen IPG Contact Solutions.
  • De senior advisor is hét voorbeeldexemplaar van de advisors.
  • Hij/zij behaalt, ook als senior advisor, steeds de beste KPI resultaten en toont permanent het goede voorbeeld
  • Denkt mee met het management en informeert zich proactief over de processen van IPG.
  • Positieve attitude, weet een klantenservice op topniveau te bieden.
  • Bereid om zijn/haar kennis met anderen te delen.
  • Steunt de doelstellingen, visie en waarden van IPG en toont betrokkenheid.
  • Inspireert collega’s door zijn/haar enthousiasmerende aanpak.
  • Lost problemen op adhv uitvoerende voorschriften en maakt keuzes uit gekende reeds gehanteerde oplossingsaanpak.
  • Het vermogen om het engagement van de medewerkers te verkrijgen teneinde de bedrijfsdoelstellingen te bereiken.

Aanbod

  • Openingsuren project: van maandag tem vrijdag van 8u tot 20u en zaterdag van 9u tot 13u
  • Opleiding: opleiding voorzien door IPG
  • Plaats van tewerkstelling: IPG Hasselt
  • Deze vacature werd geopend in het kader van interne mobiliteit, solliciteren tot 31/08/19

Inlichtingen

The IPG Recruitment Team : recruitment@ipggroup.eu

Solliciteren

Ontmoet ons

Werk bij IPG en ...
  • Word de beste in je sector
  • Laat al je talenten openbloeien
  • Krijg waardering voor je werk
  • Kies voor diversiteit
  • Ga voor evenwicht
  • Word beloond