Veronica van Elsen

Advisor Technical Care & Medical Care

Werkplaats: IPG Leuven
Project:  een 300-tal verschillende klanten, waaronder zogenaamde technische klanten en medisch telesecretariaat.
Sterke punten: communiceren–analyseren – organiseren– multitasken-klantvriendelijkheid

“3 mei 2010. Op die dag startte ik als advisor bij IPG voor het team Technical Care. Daarvoor was ik onder andere aan de slag als medisch analiste in diverse Nederlands labo’s, en als teamleader bij GE Healthcare in België. Binnen het team Multiclient in Leuven behandel ik voornamelijk technische oproepen voor het stuk technical care, waarbij ik (onder andere) mensen in contact breng met techniekers die hun probleem van naderbij kunnen gaan bekijken. Daarnaast komen er ook heel wat oproepen binnen voor het stuk medical care, waarbij ik mensen die een afspraak willen maken bij hun huisarts of specialist verder help. Ons team werkt zeven dagen op zeven, 24 uur op 24. Mijn werkuren liggen tussen 7 uur en 22 uur. We werken gemiddeld twee weekends per maand. Als je weet dat ik dagelijks telefoons en mails beantwoord voor een 300-tal bedrijven, dokters en labo’s, dan kan je al wel raden dat ik mij geen moment verveel.”