Sectoren

Door de jaren heen vergaarde IPG België een heleboel kennis binnen verschillende sectoren, waaronder ICT, telecom, banken, verzekering & bijstand, farmacie & gezondheidszorg, openbare instellingen en de energiesector. De service naar de klant toe maakt binnen al deze sectoren het verschil, en de kwaliteit van de klantendienst heeft vandaag de dag nog steeds een enorme invloed op het keuzegedrag van de klant wanneer deze verschillende merken tegen mekaar afweegt.

Met IPG in zee gaan betekent de vruchten plukken van best practices binnen de sector waarin u thuis bent.

Ontdek hoe IPG meerwaarde creëert voor succesvolle ondernemingen binnen:

IPG België

IPG is het grootste call center van België. Reeds 20 jaar staat IPG borg voor een professionele behandeling van al uw contacten met klanten. Meer dan een call center, is IPG een expert in klantinteractiemanagement.

IPG België biedt u oplossingen op maat voor uw klantendienst. Onze knowhow gaat verder dan deze van klassieke call centers. Ook de opvolging van online communicatie en sociale media behoort tot onze knowhow.

IPG België wordt graag ook uw call center partner in België. Een optimale klantenervaring, daar gaan wij samen met u voor. 7 dagen op 7, dag en nacht, staan onze call centers in België – in Brussel, Gent, Leuven en Hasselt – voor uw klanten paraat.