Customer Service Advisor – Diegem

Functie: 
Regio: 
Datum:  04.04.2022
[cx_apply_button]

Introductie

Jij kiest de kant van de klant!

Een klant wordt jouw klant. Want jij staat klaar om te helpen via verschillende kanalen.

Klanten bellen, schrijven, sms’en, mailen & chatten met jou als ze hulp nodig hebben.

En daar ben jij: een rustige rots in de branding, baken van kennis en vriendelijkheid.

Soms bel je zelf ook op om verder op te volgen. Tot jouw klant een tevreden klant is.

Dat doe je met handige tools en methodes die we voor jou helemaal op punt stelden.

Organisatie

Alles voor het water van ’t Stad en de provincie.

De Pidpa, sommige mensen beweren dat ze het lekkerste drinkwater van het land maken. Kan het iets objectiever? Ok dan: klanten verwachten van Pidpa de ononderbroken levering van kwaliteitsvol drinkwater tegen de best mogelijke prijs, onder voldoende druk en gekoppeld aan een goede dienstverlening. Da’s wat de Provinciale Intercommunale Drinkwatermaatschappij der Provincie Antwerpen – kortweg Pidpa – doet.

Functie

Je bemant je samen met collega’s de 0800-lijn en stat kaar om klanten telefonisch te helpen. Dat vul je aan met de behandeling van mails over klantendata, facturatie en betalingsopvolging etc., kortom dossieropvolging van begin tot einde! Dit staat garant voor variatie en veel klantencontact.

Je werkt van maandag tot vrijdag tussen 8 uur en 17 uur.

Goed om weten: uurroosters worden minstens 3 weken op voorhand gecommuniceerd.

Werken doe je in Antwerpen op locatie bij de klant, of – en dat bekijken we op individuele basis – op jouw thuiswerkplek.

Functie-eisen

Actief luisteren, klantgericht zijn en gesproken & geschreven sterk communiceren in het Nederlands.

Multitasken als geen ander en goed werken in team, ook al ben je zelfstandig goed in je werk.

Administratie goed aanpakken en schrijven zonder spellingfouten.

Voorstellen maken voor de klant voor een goede dienstverlening.

Vlot werken met een computer, da’s logisch. Het is immers een superbelangrijke tool om jouw job goed te kunnen uitvoeren!

Aanbod

We verwachten heel wat talenten van jou. Gelukkig krijg je er ook heel wat voor terug: niet zomaar een job, maar een supertoffe job in een groot maar hecht & collegiaal team.

De kans om elke dag te leren en te groeien in jouw rol dankzij continue coaching, feedback en trainingen. Je kan daarnaast ook gebruik maken van een groot aanbod aan e-learning modules die je helpen in jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Je start met een interimcontract en een marktconform loon. Daarna – als je goed presteert – volgt een vast In2Com contract aangevuld met extra legale voordelen zoals collectieve bonus (CAO 90), maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, woon-werk vergoeding, etc…

Ben je goed in het job? Dan zijn er doorgroeimogelijkheden binnen In2Com naar andere functies en/of projecten.

[cx_apply_button]

Ontmoet ons