Customer Service Advisor – Diegem

Functie: 
Regio: 
Datum:  04.04.2022
[cx_apply_button]

Introductie

Jij kiest de kant van de klant!

Een klant wordt jouw klant. Want jij staat klaar om te helpen via verschillende kanalen.

Klanten bellen, schrijven, sms’en, mailen & chatten met jou als ze hulp nodig hebben.

En daar ben jij: een rustige rots in de branding, baken van kennis en vriendelijkheid.

Soms bel je zelf ook op om verder op te volgen. Tot jouw klant een tevreden klant is.

Dat doe je met handige tools en methodes die we voor jou helemaal op punt stelden.

Organisatie

Keytrade is een online bank met persoonlijke service!

Keytrade Bank is een Belgische bank gespecialiseerd in online beleggen en bankieren. Als Belgische marktleider in online trading biedt Keytrade Bank al meer dan 20 jaar een gamma financiële producten en diensten op maat van al wie zelf zijn financiële zaken wil beheren en dit op een ondubbelzinnige en eenvoudige manier. Wist je dat je als kant bij Keytrade geld krijgt voor elke externe overschrijving die je doet? Van zo’n verhaal wil je deel uitmaken, toch?

Functie

Je geeft eerstelijns ondersteuning aan klanten die jou contacteren met vragen over het inloggen op de website of de app van Keytrade. Daarnaast help je klanten met de handige simulatie-tool voor online hypothecaire kredieten, Key Home.

Dit doe je op locatie bij Keytrade, Vorstlaan 100 in Watermael-Bosvoorde, op wandelafstand van het metro-station Hermann Debroux.

Je werkt van maandag tot vrijdag tussen 9 uur en 22 uur.

Goed om weten: uurroosters worden minstens 3 weken op voorhand gecommuniceerd.

Werken doe je in Watermael-Bosvoorde op locatie bij de klant, of vanuit jouw thuiswerkplek.

Functie-eisen

Actief luisteren, klantgericht zijn en mondeling sterk communiceren in zowel Nederlands als Frans.

Omgaan met stress en goed kunnen werken in team, ook al ben je zelfstandig goed in je werk.

Administratie goed aanpakken en schrijven zonder spellingfouten in 1 van de twee talen.

Voorstellen maken voor de klant voor een goede dienstverlening.

Vlot werken met een computer, da’s logisch.

Aanbod

We verwachten heel wat talenten van jou. Gelukkig krijg je er ook heel wat voor terug: niet zomaar een job, maar een supertoffe job in een groot maar hecht & collegiaal team.

De kans om elke dag te leren en te groeien in jouw rol dankzij continue coaching, feedback en trainingen. Je kan daarnaast ook gebruik maken van een groot aanbod aan e-learning modules die je helpen in jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Je start met een interimcontract en een marktconform loon. Daarna – als je goed presteert – volgt een vast In2Com contract aangevuld met extra legale voordelen zoals collectieve bonus (CAO 90), maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, woon-werk vergoeding, etc…

Ben je goed in het job? Dan zijn er doorgroeimogelijkheden binnen In2Com naar andere functies en/of projecten.

[cx_apply_button]

Ontmoet ons