Customer Service Advisor – Hasselt

Functie: 
Regio: 
Datum:  04.04.2022
[cx_apply_button]

Introductie

5G verwijst niet naar Five Guys, toch?

Een klant wordt jouw klant. Want jij staat klaar om te helpen via verschillende kanalen.

Klanten bellen, schrijven, sms’en, mailen & chatten met jou als ze hulp nodig hebben.

En daar ben jij: een rustige rots in de branding, baken van kennis en vriendelijkheid.

Soms bel je zelf ook op om verder op te volgen. Tot jouw klant een tevreden klant is.

Dat doe je met handige tools en methodes die we voor jou helemaal op punt stelden.

Organisatie

Snel, betrouwbaar en op-en-top Mechels, da’s Telenet.

Mechelen ken je van 2 zaken. KV Mechelen & Telenet. Wist je dat ze bijna buren zijn? Deze job gaat over Telenet, voor een voetbal-carrière moet je niet bij ons zijn. Residentiële klanten bellen jou met technische vragen over hun diensten. Jij hebt voldoende inzicht om de vraag te begrijpen én een goed antwoord te geven!

Functie

Klanten die jou bellen een goed antwoord bieden op hun technische vraag in het Nederlands.

Je werkt van maandag tot vrijdag tussen 8 uur en 22 uur en op zaterdag en zondag van 9.00 uur tot 22.00 uur.

Goed om weten: uurroosters worden minstens 3 weken op voorhand gecommuniceerd.

Werken doe je in Hasselt, of vanuit jouw thuiswerkplek.

Functie-eisen

Actief luisteren, klantgericht zijn en mondelinge sterk communiceren in het Nederlands.

Omgaan met stress en goed kunnen werken in team.

Snel bijleren, proceduregericht werken en multitasken.

Administratie goed aanpakken en schrijven zonder spellingfouten.

Voorstellen maken voor de klant voor een betere of volledigere dienstverlening.

Je hebt kennis van techniek en werkt vlot met een computer, da’s logisch.

Aanbod

We verwachten heel wat talenten van jou. Gelukkig krijg je er ook heel wat voor terug: niet zomaar een job, maar een supertoffe job in een groot maar hecht & collegiaal team.

De kans om elke dag te leren en te groeien in jouw rol dankzij continue coaching, feedback en trainingen. Je kan daarnaast ook gebruik maken van een groot aanbod aan e-learning modules die je helpen in jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Je start met een interimcontract en een marktconform loon. Daarna – als je goed presteert – volgt een vast IPG contract aangevuld met extra legale voordelen zoals collectieve bonus (CAO 90), maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, woon-werk vergoeding, etc…

Ben je goed in het job? Dan zijn er doorgroeimogelijkheden binnen IPG naar andere functies en/of projecten.

Inlichtingen

The IPG Recruitment Team

Sollicitatie

The IPG Recruitment Team

[cx_apply_button]

Ontmoet ons