Customer Service Advisor – Henkel – NL FR –

Functie: 
Regio: 
Datum:  14.04.2022
[cx_apply_button]

Introductie

Jij kiest de kant van de klant!

Een klant wordt jouw klant. Want jij staat klaar om te helpen via verschillende kanalen.

Klanten bellen, schrijven, sms’en, mailen & chatten met jou als ze hulp nodig hebben.

En daar ben jij: een rustige rots in de branding, baken van kennis en vriendelijkheid.

Soms bel je zelf ook op om verder op te volgen. Tot jouw klant een tevreden klant is.

Dat doe je met handige tools en methodes die we voor jou helemaal op punt stelden.

Organisatie

Samen voor een mooiere wereld, met Henkel!

Henkel is producent van voornamelijk huishoudelijke en cosmetische producten. Men plaatst de klanten en consumenten in het middelpunt van alles wat ze doen.

Ze waarderen elke medewerker en bieden hen uitdagingen. Henkel wil een leidinggevende rol spelen op het gebied van duurzaamheid.

Met een sterke ondernemingsgeest bouwen ze verder aan de toekomst op de fundamenten van hun familiebedrijf.

Functie

Je bent een cruciale schakel voor het verwerken en opvolgen van inkomende e-mails en telefoons. Je verstrekt advies en eenvoudige productinformatie, je behandelt klachten, je beheert de dossiers en bent oa verantwoordelijk voor stockverwerking.

Maar ook valt het behandelen van brieven en retourneringen tot jouw verantwoordelijkheden. Zeer uiteenlopend dus!

Je werkt 38u per week van maandag tot vrijdag tussen 8 uur en 18 uur.

Goed om weten: uurroosters worden minstens 3 weken op voorhand gecommuniceerd.

Werken doe je in Diegem of vanuit jouw thuiswerkplek, we voorzien hierin een gezonde balans.

Functie-eisen

Actief luisteren, klantgericht zijn en gesproken & geschreven sterk communiceren in zowel Nederlands als Frans.

Stressbestendig zijn en goed werken in team, ook ben je zelfstandig goed in je werk.

Administratie goed aanpakken en schrijven zonder spellingfouten in 1 van de twee talen.

Voorstellen maken voor de klant voor een goede dienstverlening.

Vlot werken met een computer, da’s logisch.lot werken met een computer, da’s logisch.

Aanbod

We verwachten heel wat talenten van jou. Gelukkig krijg je er ook heel wat voor terug: niet zomaar een job, maar een supertoffe job in een groot maar hecht & collegiaal team.

De kans om elke dag te leren en te groeien in jouw rol dankzij continue coaching, feedback en trainingen. Je kan daarnaast ook gebruik maken van een groot aanbod aan e-learning modules die je helpen in jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Je start met een interimcontract en een marktconform loon. Daarna – als je goed presteert – volgt een vast In2Com contract aangevuld met extra legale voordelen zoals collectieve bonus (CAO 90), maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, woon-werk vergoeding, etc…

Ben je goed in het job? Dan zijn er doorgroeimogelijkheden binnen In2Com naar andere functies en/of projecten.

Inlichtingen

HR Staffing IPG

Sollicitatie

HR Staffing IPG

[cx_apply_button]

Ontmoet ons