Customer Service Advisor – Kantoren Klant

Functie: 
Regio: 
Datum:  04.04.2022
[cx_apply_button]

Introductie

Jij kiest de kant van de klant!

Een klant wordt jouw klant. Want jij staat klaar om te helpen via verschillende kanalen.

Klanten bellen, schrijven, sms’en, mailen & chatten met jou als ze hulp nodig hebben.

En daar ben jij: een rustige rots in de branding, baken van kennis en vriendelijkheid.

Soms bel je zelf ook op om verder op te volgen. Tot jouw klant een tevreden klant is.

Dat doe je met handige tools en methodes die we voor jou helemaal op punt stelden.

Organisatie

Voor verschillende klanten ben jij hun held!

Je gaat aan de slag voor verschillende klanten, zowel residentieel als professioneel. Als echte ContactExpert geef je het beste van jezelf om elke klant tevreden te stellen. Afwisseling en uitdaging gaan in deze job hand in hand!

Functie

Klanten die jou bellen helpen in zowel Frans als Nederlands, gesproken en geschreven.

Goed om weten: uurroosters worden minstens 3 weken op voorhand gecommuniceerd. Werkuren van maandag tot vrijdag tussen 6u en 20u.

Werken doe je in de kantoren van onze klant te Brussel, of vanuit jouw thuiswerkplek.

Functie-eisen

Actief luisteren, klantgericht zijn en mondelinge sterk communiceren in Nederlands en het Frans.

Empathisch zijn, omgaan met stress en goed kunnen werken in team.

Snel bijleren, proceduregericht werken en multitasken.

Administratie goed aanpakken en schrijven zonder spellingfouten.

Voorstellen maken voor de klant voor een betere of volledigere dienstverlening.

Vlot werken met een computer, da’s logisch.

Aanbod

We verwachten heel wat talenten van jou. Gelukkig krijg je er ook heel wat voor terug: niet zomaar een job, maar een supertoffe job in een groot maar hecht & collegiaal team.

De kans om elke dag te leren en te groeien in jouw rol dankzij continue coaching, feedback en trainingen. Je kan daarnaast ook gebruik maken van een groot aanbod aan e-learning modules die je helpen in jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Een vast contract met een marktcoform loon aangevuld met extra legale voordelen zoals collectieve bonus (CAO 90), maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, woon-werk vergoeding, etc…

Ben je goed in het job? Dan zijn er doorgroeimogelijkheden binnen ContactExpert naar andere functies en/of projecten.

Inlichtingen

The IPG Recruitment Team

Sollicitatie

The IPG Recruitment Team

[cx_apply_button]

Ontmoet ons