Customer Service Advisor – Leuven

Functie: 
Regio: 
Datum:  07.04.2022
[cx_apply_button]

Introductie

Jij kiest de kant van de burger!

Een burger wordt jouw klant. Want jij staat klaar om te helpen via verschillende kanalen.

Klanten mailen jou als ze hulp nodig hebben.

En daar ben jij: een rustige rots in de branding, baken van kennis en vriendelijkheid.

Soms bel je zelf ook op om verder op te volgen. Tot jouw klant een tevreden klant is.

Dat doe je met handige tools en methodes die we voor jou helemaal op punt stelden.

Organisatie

Hello, ITSME!

ITSME, steeds meer Belgen vinden de weg naar deze handige authenticatietool. Gebruikers nemen contact op met vragen over de app via ticket en chat : hoe registeren, aanloggen, hoe wijzig in m’n GSM, … In drie talen kan jij ze helpen, gesproken en geschreven.



Functie

Vragen van burgers beantwoorden via telefoon en email in zowel Nederlands, Frans als Engels.

Je werkt van maandag tot vrijdag tussen 8 uur en 18 uur.

Goed om weten: uurroosters worden minstens 3 weken op voorhand gecommuniceerd.

Werken doe je in Leuven, of vanuit jouw thuiswerkplek.

Functie-eisen

Actief luisteren, klantgericht zijn en gesproken en geschreven sterk communiceren in het Nederlands, Frans en Engels.

Omgaan met stress en goed kunnen werken in team.

Snel bijleren, proceduregericht werken en multitasken.

Administratie goed aanpakken en schrijven zonder spellingfouten.

Voorstellen maken voor de klant voor een betere of volledigere dienstverlening.

Je kan vlot werken met een computer, da’s logisch.

Aanbod

We verwachten heel wat talenten van jou. Gelukkig krijg je er ook heel wat voor terug: niet zomaar een job, maar een supertoffe job in een groot maar hecht & collegiaal team.

De kans om elke dag te leren en te groeien in jouw rol dankzij continue coaching, feedback en trainingen. Je kan daarnaast ook gebruik maken van een groot aanbod aan e-learning modules die je helpen in jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Je start met een interimcontract en een marktconform loon. Daarna – als je goed presteert – volgt een IPG vast IPG contract aangevuld met extra legale voordelen zoals collectieve bonus (CAO 90), maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, woon-werk vergoeding, etc…

Ben je goed in het job? Dan zijn er doorgroeimogelijkheden binnen IPG naar andere functies en/of projecten.

Inlichtingen

The IPG Recruitment Team

Sollicitatie

The IPG Recruitment Team

[cx_apply_button]

Ontmoet ons