Customer Service Advisor – Leuven

Functie: 
Regio: 
Datum:  14.04.2022
[cx_apply_button]

Introductie

Jij kiest de kant van de klant!

Een klant wordt jouw klant. Want jij staat klaar om te helpen.

Klanten belle of schrijven jou als ze hulp nodig hebben.

En daar ben jij: een rustige rots in de branding, baken van kennis en vriendelijkheid.

Dat doe je met handige tools en methodes die we voor jou helemaal op punt stelden.

Organisatie

Werken voor een pionier in verwarmingstechnieken, da’s innovatief!

Reeds 85 jaar ervaring in verwarmingstechnieken en steeds op het scherp van de snee, da’s straf van onze klant. Eindgebruikers bellen of schrijven jou om afspraken te maken voor de planning van reparaties en onderhoud. Je volgt deze administratief ook op in de systemen van onze klant zelf.

Functie

Afspraken voor onderhoud of herstel vastleggen voor klanten die jou contacteren in Nederlands of Frans.

Je werkt van maandag tot vrijdag tussen 8 uur en 18 uur.

Goed om weten: uurroosters worden minstens 3 weken op voorhand gecommuniceerd.

Werken doe je in Leuven. De 10 eerste dagen training nemen plaats op de site van Elco in Vorst.

Functie-eisen

Actief luisteren, klantgericht zijn en gesproken en geschreven sterk communiceren in Nederlands of Frans. Ken je beide talen is dat mooi meegenomen!

Je kan een oplossing bedenken voor dringende vragen en bent een creatief planner.

Snel bijleren, proceduregericht werken en multitasken.

Administratie goed aanpakken en schrijven zonder spellingfouten.

Voorstellen maken voor de klant voor een betere of volledigere dienstverlening.

Je hebt kennis van techniek en werkt vlot met een computer, da’s logisch.

Deze vacature staat open in het kader van interne mobiliteit.

Aanbod

We verwachten heel wat talenten van jou. Gelukkig krijg je er ook heel wat voor terug: niet zomaar een job, maar een supertoffe job in een groot maar hecht & collegiaal team.

De kans om elke dag te leren en te groeien in jouw rol dankzij continue coaching, feedback en trainingen. Je kan daarnaast ook gebruik maken van een groot aanbod aan e-learning modules die je helpen in jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Je start met een interimcontract en een marktconform loon. Daarna – als je goed presteert – volgt een IPG vast IPG contract aangevuld met extra legale voordelen zoals collectieve bonus (CAO 90), maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, woon-werk vergoeding, etc…

Ben je goed in het job? Dan zijn er doorgroeimogelijkheden binnen IPG naar andere functies en/of projecten.

Inlichtingen

The Recruitment Team

Sollicitatie

The Recruitment Team

[cx_apply_button]

Ontmoet ons