Customer Service Advisor – Oostende

Functie: 
Regio: 
Datum:  12.04.2022
[cx_apply_button]

Introductie

Jij kiest de kant van de klant!

Een klant wordt jouw klant. Want jij staat klaar om te helpen via verschillende kanalen.

Klanten bellen, schrijven, sms’en, mailen & chatten met jou als ze hulp nodig hebben.

En daar ben jij: een rustige rots in de branding, baken van kennis en vriendelijkheid.

Soms bel je zelf ook op om verder op te volgen. Tot jouw klant een tevreden klant is.

Dat doe je met handige tools en methodes die we voor jou helemaal op punt stelden.

Organisatie

Altijd boeiend, telkens verrassend en steeds boordevol fun. Da’s werken als advisor bij Call-IT.

Oostende, de koningin der badsteden. Gekend voor de koninklijke gaanderijen, de ongeëvenaarde garnaalkroketten en het Casino-Kursaal. Maar wist je dat er ook een super contactcenter gevestigd is? Call-IT is sinds 1986 gespecialiseerd in een waaier kennisintensieve klantcontact diensten, zowel inbound als outbound. Bedrijven als Telenet, Unicef, Krëfel, Greenpeace, Orange of de Christelijke Mutualiteit vertrouwen ons hun klantcontacten toe. Sommige al ruim 10 jaar!

Functie

Onze klanten bijstaan met een perfecte dienstverlening voor hun klanten. Via verschillende kanalen sta je hen te woord. Soms om afspraken te plannen, om klanten met administratieve of technische vragen te helpen, om fondsen te werven, om financiële vragen te beantwoorden of om leuke producten of diensten te verkopen. Je vindt vast jouw gading in ons aanbod!

Functie-eisen

Actief luisteren, klantgericht zijn en mondeling sterk communiceren in Nederlands en Frans.

Omgaan met stress en goed kunnen werken in team, ook al ben je zelfstandig goed in je werk.

Een probleem oplossen: daar ben je van nature goed in!

Of je hebt een commercieel trekje en denkt proactief om een klant een goed voorstel te maken.

Vlot werken met een computer, da’s logisch.

Werken doe je in Oostende of vanuit jouw thuiswerkplek. We hebben verschillende werkritmes beschikbaar, en uurroosters worden minstens 3 weken op voorhand gecommuniceerd.

Aanbod

We verwachten heel wat talenten van jou. Gelukkig krijg je er ook heel wat voor terug: niet zomaar een job, maar een supertoffe job in een groot maar hecht & collegiaal team.

De kans om elke dag te leren en te groeien in jouw rol dankzij continue coaching, feedback en trainingen. Je kan daarnaast ook gebruik maken van een groot aanbod aan e-learning modules die je helpen in jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Je start met een interimcontract en een marktconform loon. Daarna – als je goed presteert – volgt een vast Call-IT contract aangevuld met extra legale voordelen zoals collectieve bonus (CAO 90), maaltijdcheques, woon-werk vergoeding, etc…

Ben je goed in je job? Dan zijn er doorgroeimogelijkheden binnen Call-IT naar andere functies en/of projecten.

[cx_apply_button]

Ontmoet ons