Customer Service Advisor – Weert Nederland

Functie: 
Regio: 
Datum:  04.04.2022
[cx_apply_button]

Introductie

5G verwijst niet naar Five Guys, toch?

Een klant wordt jouw klant. Want jij staat klaar om te helpen via verschillende kanalen.

Klanten bellen, schrijven, sms’en, mailen & chatten met jou als ze hulp nodig hebben.

En daar ben jij: een rustige rots in de branding, baken van kennis en vriendelijkheid.

Soms bel je zelf ook op om verder op te volgen. Tot jouw klant een tevreden klant is.

Dat doe je met handige tools en methodes die we voor jou helemaal op punt stelden.

Organisatie

Snel en betrouwbaar, da’s Telenet.

Telenet zal je bekend in de oren klinken. ’t Is een van de grootste telecombedrijven. Online meetings (of afterworkdrinks) met de collega’s, digitaal zoenen gooien naar de bomma en op elk moment genieten van topentertainment. Het werd in deze bijzondere tijden nóg belangrijker. Net zo maak je als Telenet Value Advisor het verschil!

Functie

Bij vragen van klanten ga je niet voor snelheidsrecords, wel voor meerwaarde en fantastische ervaringen. Heb je gezonde interesse in technologie, ben je overtuigd dat proactief werk werkt én wil je een job vol uitdagingen? Vergeet wat je weet over klassiek klantencontact en word onze nieuwe advisor. Werken doe je in Weert, Nederland, of vanuit je thuiswerkplek.

Functie-eisen

Klanten die jou bellen passende telecom-oplossingen voorstellen in het Nederlands. Je redeneert logisch, denkt digital first, kan zelfstandig werken maar bent geen egotripper. Je hebt een commercieel trekje en denkt proactief.

Je werkt van maandag tot vrijdag tussen 8 uur en 20 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 17.30 uur.

Goed om weten: uurroosters worden minstens 3 weken op voorhand gecommuniceerd.

Werken doe je in Weert, Nederland, of maximum 4 dagen per week vanuit jouw thuiswerkplek.

Aanbod

We verwachten heel wat talenten van jou. Gelukkig krijg je er ook heel wat voor terug: niet zomaar een job, maar een supertoffe job in een groot maar hecht & collegiaal team.

De kans om elke dag te leren en te groeien in jouw rol dankzij continue coaching, feedback en trainingen. Je kan daarnaast ook gebruik maken van een groot aanbod aan e-learning modules die je helpen in jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Je start met een interimcontract en een marktconform loon. Daarna – als je goed presteert – volgt een vast Call-IT contract aangevuld met extra legale voordelen zoals collectieve bonus (CAO 90), maaltijdcheques, woon-werk vergoeding, etc…

Ben je goed in het job? Dan zijn er doorgroeimogelijkheden binnen Call-IT naar andere functies en/of projecten.

[cx_apply_button]

Ontmoet ons