Internal Mobility – Team Coach – Contact Onderzoek – NL (Ref. 5042) – IPG Antwerpen

Functie:  Contact Center
Regio:  Antwerpen
Datum:  11.01.2021
Solliciteren

Organisatie

IPG is een Europese groep van contactcenters die een expert is in klantinteractiemanagement via de verschillende bestaande communicatiekanalen.

Wij willen voortdurend de dialoog tussen onze klanten en hun klantenrelaties vereenvoudigen en vernieuwen. We streven ernaar de beste te zijn binnen onze sector en de verwachtingen van onze klanten te overtreffen.

Kiezen voor een loopbaan bij IPG is dan ook kiezen voor een boeiende, dynamische en veelzijdige job. Je komt terecht bij een Top Employer, in de fascinerende wereld van contactcenters, waar we resoluut een client for life principe nastreven en een gelijkenkansenbeleid voeren. Onze bedrijfswaarden (respect for our people, excellence in everything we undertake, responsible behavior en customer first) nemen dan ook een centrale plaats in bij ons strategisch en operationeel beleid.

Functie

Het Contract Onderzoek team zal informatie vergaren voor het identificeren van personen die in contact zijn gekomen met mogelijke COVID-19 besmette personen via telefonisch contact.

Drie verschillende types van gesprekken zullen worden uitgevoerd:

  1. Indexgesprek: een gesprek met een besmet persoon
  2. Eerste contactgesprek: een gesprek met de personen waarmee een besmet persoon recent in contact is geweest
  3. Vervolggesprek

Als Team Coach voor het Contact Onderzoek team sta je in voor het begeleiden, opleiden en aansturen van de Contact Center Advisors. Je staat in voor de werkorganisatie van je team, kan prioriteiten aanstippen en taken verdelen. Het doel hiervan is het realiseren van een maximale productiviteit en kwaliteit en het behalen van de vooropgestelde objectieven op je project(en) en zo een klanttevredenheid te garanderen. Je onderneemt eveneens passende en tijdige acties om afwijkingen op te lossen en investeert in ‘menselijk potentieel’.

Je stelt verbeteringen aan de scripts voor op basis van je ervaringen.

Functie-eisen

  • Je beschikt over een diploma hoger onderwijs of gelijkwaardig door ervaring, en hebt affiniteit met de gezondheidssector.
  • Je hebt een uitgesproken interesse voor informatica en beheerst zonder problemen de MS Office toepassingen.
  • Je drukt je vlot uit in het Nederlands. Extra talenkennis van het Frans, Engels en Duits is een absoluut pluspunt.
  • Verder heb je sterke en communicatievaardigheden, een mature persoonlijkheid en goede analysevaardigheden.
  • Als leidinggevende heb je de nodige ambitie en capaciteiten om leiding te geven aan een 20-tal medewerkers en ben je zeer organisatorisch en planmatig ingesteld.
  • Daarnaast heb je een goed leervermogen en werk je graag in teamverband.
  • Een eerste ervaring in een callcenter en in het leiden van een team zijn een troef.
  • Ervaring als maatschappelijk werker en/of zorgverstrekker (incl. paramedici) is een pluspunt.

Aanbod

IPG is een onderneming die gelooft in de groei van medewerkers en interne mobiliteit. Daarom zetten we ook in op een leerplatform, waar de nodige opleidingen voor je klaar staan. We durven zonder aarzelen aangeven dat jij ‘aan het stuur van je loopbaan zit’ bij IPG.

  • Dynamische en leergierige omgeving, voortdurend in verandering
  • Openingsuren van het project: Maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u en zaterdag en zondag tussen 10u en 20u.
  • Duurtijd: tijdelijk 3 tot 6 maanden
  • Verloning: competitief maandsalaris aangevuld met extra legale voordelen: maaltijdcheques, kosten eigen aan werkgever, GSM abonnement.
  • Plaats van tewerkstelling: IPG Antwerpen

Deze werving staat open in het kader van Interne Mobiliteit. Kandidaturen kunnen ingediend worden tem 24/01/2021.

Inlichtingen

The IPG Recruitment Team : [email protected]

Solliciteren

Ontmoet ons

Werk bij IPG en ...
  • Word de beste in je sector
  • Laat al je talenten openbloeien
  • Krijg waardering voor je werk
  • Kies voor diversiteit
  • Ga voor evenwicht
  • Word beloond