Omnichannel klantenservice

Uw huidige en toekomstige klanten gaan zowel online als offline op zoek naar
informatie. Ze kiezen voor de (e)winkel die het best uit de vergelijking komt. Een
snelle en professionele service, via welke kanalen dan ook (winkel, webshop,
sociale media), neemt de laatste twijfel weg voor een aankoop. Een omnichannel
aanpak
voor het contact met uw klanten is daarom een onmisbaar wapen in
de strijd om de klant.


Bezorg uw klanten een complete klantenbeleving*

van de klanten geeft aan dat ze live chathulp appreciëren,
veel meer dan via telefoon
of e-mail.

van de grote merken zetten tegen 2020 chatbots
in om hun klanten op hun
wenken te bedienen.

is trouwer aan merken
die hen helpen bij hun
keuze op Social Media.


Kies voor een geïntegreerde, menselijke & digitale aanpak

Met de expertise van Koramic2Engage steekt u menselijke overtuiging in uw digitale
klantencontacten. Bereik uw verkoopsdoelen met de volgende professionele
e-commercediensten:

Live Chat
Onmiddellijke antwoorden op de vragen van uw klanten
of prospecten.

Social Media Listening
Detectie van trends en klachten over uw merk en de concurrentie.

Social Media Engagement
Positieve interactie met klanten en constructieve reacties op klachten.

Social Selling
Online kennis delen, nieuwsgierigheid wekken en zo aankopen
stimuleren.


Laat uw e-commerce niet aan het toeval over

Ga voor 100% klantentevredenheid dankzij 24/7 bereikbaarheid. Contacteer
ons vandaag nog voor een voorstel op maat van uw bedrijf.

CONTACTEER ME VOOR EEN AFSPRAAK

* Source: Oracle, Bloovi, Zendesk.


Delivers the best customer experience, Human & Digital.